Klantenservice

Welkom op de klantenservice van Arabstore! Wij helpen u graag verder bij vragen over bestellen, bezorgen en alle andere verwante thema's. De meest voorkomende vragen van klanten hebben wij hier voor u op een rijtje gezet, zodat u meteen een antwoord krijgt op uw vraag. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Kies een van de volgende onderwerpen:
Bestellen - Bezorgen  - Betalen - Retourneren - Klachten - Maatadvies - Contact

 

Bestellen

1. Artikel in winkelmandje plaatsen
Ga naar het gewenste artikel en klik op ''Klik en bestel'. U komt nu in het 'winkelmand'. Hier kunt u eventueel nog meerdere artikelen toevoegen. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op 'Bevestig bestelling’ om het bestelproces af te ronden.

2. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door te klikken op het kruis teken achter het product. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom "Aantal". Als u daarna op "Bewerken" klikt, worden de juiste prijzen getoond.

3. Persoonlijke gegevens opgeven
Om uw bestelling te kunnen verwerken, verzoeken wij u een aantal gegevens in te vullen.

4. Betalingsmogelijkheden
Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen:
iDeal, Paypal of Mistercash

5. Bestelling afronden
Als u naar de kassa wilt klik dan op 'Bevestig bestelling en betalen'. Hierna is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren of artikelen toe te voegen. U ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail, met daarin een overzicht van uw bestelling.

6. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Uw bestelling is definitief zodra uw betaling is afgerond. U kunt deze dan niet meer zelf wijzigen of annuleren. Mocht u een bestelling willen veranderen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice. Als uw bestelling al verwerkt is dient u de levering af te wachten en het pakket voor eigen rekening te retourneren. Retourneren worden uitsluitend geaccepteerd in overleg met onze klantenservice.  

Terug naar de bovenkant van de pagina


 

Bezorgen

1.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We streven ernaar om bestellingen die op een doordeweekse dag geplaatst zijn, dezelfde dag nog te verzenden. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 2 á 3 dagen geleverd op het door u opgegeven adres. Mochten wij om wat voor reden dan ook het bestelde artikel niet op voorraad hebben dan zullen wij met u contact opnemen over de verwachte levertijd.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Bent u niet thuis? Dan wordt het pakket standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket bij uw buren is afgeleverd, dan ontvangt u een schriftelijk bericht met het adres waarop het pakket is afgeleverd. Zijn de buren ook niet thuis dan komt de bezorger de volgende dag terug.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten voor bestelling binnen Nederland zijn € 4,95. Voor zendingen naar België wordt €8,50 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de €75,00 wordt geen verzendkosten verrekend. Geldt alleen voor Nederland.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt tijdens het betaalproces aangeven op welk adres u de bestelling geleverd wilt hebben.

Terug naar de bovenkant van de pagina


 

Betalen

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel van Arabstore op drie manieren betalen: via iDEAL, Paypal of Mister Cash.

2. Wat is iDEAL?
Met deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

2. Wat is PayPal?
Met de geheel kostenloze online betaal service van PayPal betaalt u snel en eenvoudig. Voor het afrekenen van uw bestelling wordt u naar de beveiligde site van PayPal geleid, waar u vervolgens kunt inloggen. Een betaling via PayPal kost u niets en is bovendien veilig.

3. Wat is Bancontact/Mister Cash?
Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. De veiligheid en betrouwbaarheid zijn absoluut gegarandeerd. Kies bij het afrekenen voor deze betaalmethode, vul uw kaartnummer en vervaldatum in en u wordt automatisch naar de vertrouwde site van jouw bank geleid. Hier wordt gevraagd het bedrag te controleren en om aan te melden via de online beveiligingsmodule die u van uw bank heeft ontvangen. Let op dat je aan de volgende voorwaarden voldoet:

Uw bank ondersteunt de dienst
Momenteel wordt online betalen met uw BC/MC kaart ondersteund door Fintro, Fortis, ING, Dexia, CBC, KBC, AXA en VDK Spaarbank.

U beschikt over een identificatiemiddel
Bancontact/Mister Cash betalingen op internet worden beschermd door de beveiligde dienstverlening Web Banking. Neem contact op met u bank indien u nog niet over Web Banking beschikt.

U kent uw kaartnummer en vervaldatum
Om met uw betaalkaart op internet te kunnen betalen, moet u uw kaartnummer en vervaldatum kennen. Deze gegevens wordt nog niet standaard vermeld op alle kaarten, maar u kunt deze online opvragen bij uw bank.

Terug naar de bovenkant van de pagina


 

Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Mocht om welke reden het artikel niet aan de wensen voldoen, dan kun u het artikel binnen 8 dagen na ontvangst retour zenden. Retourzendingen worden uitsluitend geaccepteerd onder de volgende voorwaarden:

• Vooraf maakt u een melding van de retourzending aan onze afdeling Klantenservice per e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
• Omschrijving van de reden van de retour zending.
• Retourneren worden uitsluitend geaccepteerd indien het artikel ongebruikt is en zich in de originele verpakking bevindt.

2. Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
Als het product niet aan u wensen voldoet en deze wilt ruilen of terugsturen, dan zijn de kosten voor eigen rekening. U dient het pakket op eigen kosten aan ons te retourneren.

3. Wat is het retouradres?
Arab Store
Erasmusweg 19G
2532 CD Den Haag

4. Als ik artikelen retour stuur, krijg ik dan het totaal bedrag teruggestort?
Als u artikelen besluit te retourneren dan ontvangt u van ons het totaalbedrag, exclusief de verzendkosten. Het kan tot 30 dagen duren voordat het bedrag teruggestort is op uw rekening.

Terug naar de bovenkant van de pagina


 

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
Indien u een klacht heeft over een artikel verzoeken wij u deze aan onze Klantenservice bekend te maken. U kunt een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Wij streven ernaar om uw klacht op werkdagen binnen 24 uur in behandeling te nemen.

Terug naar de bovenkant van de pagina


 

Maatadvies

Het bepalen van uw maat:
Neem uw maten zoals aangegeven op de schets en ga na welke maat u heeft. Leg de centimeter over de blote huid en trek deze niet te strak aan.

 • 1 Bovenwijdte
   Gemeten over de grootste omvang van de buste.
• 2 Taillewijdte
   Meten rond het lichaam even hoog als de bovenkant van de broekband.
• 3 Heupwijdte
   Gemeten over het breedste deel van de heupen, ongeveer 20 cm onder de taille.

 

 

Houdt u er rekening mee dat de maattabel slechts een indicatie is en daarom enigszins kan afwijken.

Terug naar de bovenkant van de pagina

 

 

Contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Onderstaand vindt u het contactformulier waar u uw vraag kunt stellen aan de klantenservice van Arabstore.

Arab Store
Erasmusweg 19G
2532 CD Den Haag

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Tel: +31 638117737

KvK Den Haag: 55042570
BTW nummer: NL1656.19.430B01

Terug naar de bovenkant van de pagina